dressagebylisa.blogg.se - Sunday night

Sunday night

Vilken härlig vecka jag har haft och vilken härlig helg! Jag har varit extra mycket ledig den här veckan och det har faktiskt inte varit helt fel. Man hinner med lite saker som man inte alltid har tid med annars. Typ som i torsdags då en av mina närmaste vänner kom över för brunch och allmänt skitsnack, haha. Det är verkligen något som jag normalt inte brukar hinna med i mitt fullspäckade schema, men det gör väl kanske att man uppskattar det ännu mer när man väl hinner med det!

I fredags kväll var jag, samma kompis som i torsdags plus en till ut på kvällen och dansade oss svettiga på dansgolvet. Det var nu faktiskt ett bra tag sedan jag var ut på krogen, så det var riktigt roligt. Och igår åkte familjen till min halvstorebror för att hälsa på eftersom han precis har blivit pappa! Vi fick träffa sötaste lilla Joline och hon sov så sött trots alla turer runt om för att hamna i olika armar. Det låter lite konstigt att ha blivit faster, det måste jag erkänna. Men kul! Idag då? Bara slappat. Eller ja, typ. Jag har ju varit ute och tömkört Occtavia och tagit en löprunda, men annars har det varit en väldigt lugn dag. Inte helt fel att ha en ledig söndag och spendera den såhär. Och så kommer den fortsätta hela kvällen. Nästa vecka blir fullspäckad med jobb, häst, träning och träffa vänner. Men som jag har sagt förut - jag trivs med full fart!

Kommentera här: