dressagebylisa.blogg.se - Hejdå oren hy!

Hejdå oren hy!

Jag har nu använt The Incredible Face Mask från May Beauty i ungefär ett och ett halvt år. Aldrig har jag haft så bra hy som jag har nu! Min hy är inte helt perfekt och jag får fortfarande finnar och har fortfarande pormaskar, men det är så oerhört mycket bättre än för ett och ett halvt år sedan. Det är lite svårt att tro att en produkt kan göra så stor skillnad - men det gör det! Kommer att fortsätta använda den så länge som det behövs, jag är verkligen riktigt, riktigt nöjd med den här ansiktmasken. Jag använder den en gång i veckan och passar samtidigt på att pyssla om resten av kroppen också medan den torkar. Perfekt för att få lite egentid och ta lite extra hand om sig själv och sin kropp!

Använder ni koden dressagefacemask30 när ni ska betala så får ni hela 30% på ansiktmasken! Oavsett vilket paket ni väljer. Är det första gången så rekommenderar jag verkligen att ta startpaketet. Det innehåller fem stycken masker, en pensel och en hudguid för att verkligen optimera resultatet. Penseln är verkligen att rekommendera tycker jag, då slipper man bli så kladdig om fingrarna och jag tycker att jag får ett jämnare resultat med den. Kika in hos May Beauty här och läs mer om masken. (Går ni in genom den länken aktiveras rabattkoden automatiskt!)

Måste bara skratta lite åt den sista bilden. Så sned jag ser ut när jag inte kan applicera masken på ena sidan av näsan tack vare piercingen, haha!

(I samarbete med May Beauty)

Kommentera här: