dressagebylisa.blogg.se - Första uteritten helt själva

Första uteritten helt själva

Nu har jag varit kass på att blogga, igen. Det har nog inte varit så mycket spännande att skriva om. Dessutom har en resa som jag planerar att göra tagit mycket tid för att förbereda, och det är mycket kvar än. Snart ska jag berätta mer om det!

Idag gjorde jag och Occtavia vår allra första uteritt helt själva. Superkul! Speciellt eftersom det gick så bra också. Det blev bara en kort sväng, men jag kände att det var bäst att ta det lite kortare första gången. Occtavia var pigg och glad, men lugn. Hon kändes inte osäker heller, utan gick på bra. Vi skrittade mest, men tog även några sträckor i trav och en kort sträcka i galopp. Så himla nöjd över det här! Och det var ju så fint väder också, vilket inte gjorde saken sämre. Bästa, bästa Occtavia ♥

Kommentera här: