dressagebylisa.blogg.se - En ny vecka!

En ny vecka!

Godmorgon!
Ännu en ny vecka och jag är lika glad för det. Mår så himla bra och har så himla roligt under veckorna, så vardagarna är inga transportsträckor till helgen. Jag njuter av vardagen trots att det finns delar som inte är lika roliga. Jag insåg den här helgen att jag är långt ifrån lika stressad som jag har varit förut. Tidigare har jag stressat sönder över allt skolarbete och över allt annat som jag ska hinna med. Nu är det i slutet av mars, nästan början av april och i princip allt skolarbete ska vara klart innan påsklovet (v. 16) eftersom jag går på gymnasiearbete efter det. Så det är hur mycket arbeten som helst, men jag är helt lugn och inte ett dugg stressad. Så oerhört skönt så det går inte att beskriva!

Jag går just nu bara och taggar till allting känns det som, haha. Har så mycket att se fram emot och allt är riktigt bra just nu. Synd bara att jag inte ska till Occtavia idag, utan ska plugga. Hade ju definitivt föredragit min lilla sötnos framför plugget, men men. Det är så lite tid kvar och det är verkligen värt att satsa på skolan och betygen. Är helt i fas och det är så jäkla skönt. Jaja, slutbabblat om det nu!

Fixade lite snabbt en ny header igår. Denna är bara tillfällig till Occtavia är fin nog att fotas (hon är inte lite dammig just nu den där damen, haha) och då kommer det upp en ny och mer välarbetad. Men jag var så trött på den förra! Vad tyckte ni om den? :)
 

Kommentera här: