dressagebylisa.blogg.se - Ibland är det sådana dagar..

Ibland är det sådana dagar..

Dagen började inte så bra för min del då jag hade väldigt ont i magen. Så jag kom försent, efter att ha meddelat dem såklart, men de var så gulliga och sa bara att jag fick gå hem när jag ville om jag inte mådde bra. Tack och lov blev det bara bättre sen! Det var en väldigt lugn dag idag, vilket kändes skönt just en sådan här dag. Det var egentligen inte så mycket som hände mer än det normala.

Fast jag fick vara med och titta på när Jeanna Högberg tränade för Patrik. Så himla roligt och lärorikt! Och inspirerande och motiverande! Ah, blir så glad för dessa chanser jag får och jag suger åt mig av alla kunskaper som erbjuds. Det är ju så lärorikt att titta på andra ekipage och dessutom när tränaren sitter precis bredvid en och kommenterar precis allt. Det får mig också att inse att även de bästa ryttarna alltid har någonting att träna på, något att förbättra. Både hos hela ekipaget och sig själv. Är verkligen tacksam över att jag fick sitta med och kolla på träningen idag!

Kommentera här: