dressagebylisa.blogg.se - Trött, tröttare, Occtavia

Trött, tröttare, Occtavia

Idag var Occtavia så himla, himla trött. Hon låg ner i boxen och sov ett bra tag, var knappt så att hon ville resa på sig när jag skulle göra iordning henne. Och jag som hade planerat in lite uppsutten hoppning, haha. Det var ju en evighet sedan! Men hon piggnade till lite när jag började rida, men hoppningen gick sådär kan vi väl säga. Det var knappt att hon orkade lyfta på benen, än mindre hoppa. Så de allra flesta gånger blev det bara plockepinn av det hela. De två sista sprången var i alla fall bra och då valde jag att avsluta. Hellre att det inte blev så mycket som jag hade tänkt mig, men att hon går därifrån nöjd och positiv. Vi får ta det igen då hon är piggare helt enkelt.

Det här var det sista språnget och det blev ju i alla fall bra!

Kommentera här: