dressagebylisa.blogg.se - Snyggingen!

Snyggingen!

Idag har varit en väldigt lugn och normal dag. Förutom på eftermiddagen då vi var två man kort, men det var ändå inte mycket som skulle göras, så det var lugnt då också. Så istället tänkte jag bara snacka lite om min goda vän Wlademir, även kallad Wladde. Jag gillar verkligen den här hästen starkt! Jag har fått "tagit hand om" honom väldigt mycket under min praktikperiod och han har varit en lugn och tålmodig läromästare till mig när jag skulle lära mig hur spa't fungerar och lasern. Så himla snäll och go' häst alltså! Har varit ute och promenerat en hel del med honom också. Påminner mig en del om Occtavia, kanske inte så konstigt att jag gillar honom hehe?

Hade jag haft mycket mer pengar än vad jag har nu skulle jag definitivt köpt honom!
 

Kommentarer:

1 Skvallerhast:

Åh vad mysigt!:)

- Hejdå blogghästen
- Det visste ni inte
- Hejdå blogghäst 2
- Ny design!

Svar: Supermysigt! :)
Lisa Brännström

2 Linnea Johansson Kvick:

Otroligt bra jobbat att få en så bra praktikplats, fin häst också!

Tror jag bodde på din gata förut! :)

Svar: Tack! Ja, han är jättefin :) Ja juste! :)
Lisa Brännström

3 Annsophie:

Jag förstår att du tycker om honom, påminner mycket om Occtavia. Vilken tur att du inte har så mycket pengar. Det är jobbigt med två hästar, men från nästa vecka har jag bara EN häst. Kram Annsophie

Svar: Ja han gör verkligen det. Haha, ja det kanske är tur! Jajamen :) Kram
Lisa Brännström

Kommentera här: