dressagebylisa.blogg.se - Inte min bästa dag

Inte min bästa dag

Herregud vad dagarna går in i varandra. Jag hinner knappt med! Jag kan inte riktigt förstå att det redan är torsdag, den här veckan har gått så himla snabbt. I måndags var det stallet, jobbet och sedan träning utan någon större paus. I tisdags hade jag ett väldigt långt pass på 08-20. Det var tufft! Det är tur en sådan gång att man älskar sitt jobb och trivs så himla bra, annars hade det blivit jobbigt. Eller ja, det var ju lite jobbigt med ett så långt arbetspass, men jobbigt på ett annat sätt. Igår var jag ledig och spenderade halva dagen tillsammans med en av mina närmsta vänner, Sofia, som jag har känt sedan högstadiet då vi först började hänga tillsammans med flera andra personer. Det är så underbart att ha en person som man har känt så länge och som känner en utan och innan. Vi kan verkligen diskutera allt och vi förstår alltid varandra oavsett om vi tycker lika eller inte.
Gud vad det är viktigt med att ha sådana personer i sitt liv och jag är så tacksam över att ha flera sådana nära vänner ♥

Idag har jag inte haft någon toppendag. Jag har jobbat 05-10, vilket jg har gjort många gånger förut. Men inatt fick jag inte mycket till sömn, vilket är viktigt för mig, och det resulterade i att jag nästan svimmade två gånger imorse innan jag åkte till jobbet. Inte alls kul... Allt bara snurrade och blev helt svart. Usch alltså. Ändå hade jag lagt mig i tid och gjort allt jag kunnat, men ibland är det svårt att somna. Det gick i alla fall hyfsat bra när jag fått i mig frukost och kommit iväg till jobbet. Men jag har varit väldigt seg hela dagen och åkte hem direkt efter jobbet istället för att åka till stallet. Nu har jag vilat upp mig tack och lov. Imorgon blir en bättre dag!

Kommentera här: