dressagebylisa.blogg.se - Vill så gärna ha

Vill så gärna ha

Den här västen från Spooks är verkligen så grymt snygg. Nu rider jag tyvärr knappt längre med väst längre, i alla fall inte när jag rider Occtavia, eftersom jag alltid rider henne med säkerhetsväst. Blir lite väl mycket med en till väst ovanpå då haha. Men den här västen skulle vara så otroligt skön att ha i stallet. Jag blir så lätt spänd i axlarna och nacken, men med den höga kragen skulle det vara lättare för mig att slappna av och hålla de delarna varma. Skulle verkligen vilja ha den här västen. Vet dock inte vilken färg som är snyggast, men lutar åt den lila. Vad tycker ni?

Den här västen går att hitta både på Hööks, för 1 075:-, och på Zalando, för 949:- .
 


Skulle inte heller vara helt fel med den här pikén som jag har gått och blivit smått kär i. Så läcker färg! Finns även den på båda Hööks och Zalando, och kostar 495:- respektive 499:- .
 

Kommentera här: