dressagebylisa.blogg.se - Dressyrträning lite senare

Dressyrträning lite senare

Godmorgon!
Ännu en ny vecka och idag är jag ledig, men imorgon börjar äntligen mitt schema. Som jag har längtat! Haha, jag antar att jag inte är riktigt som alla andra som längtar till att börja jobba istället för att vara ledig ;) Men just nu är det inte så roligt att vara ledig eftersom alla andra mina vänner jobbar och jag har då ingen att umgås med. Tack och lov börjar jag då jobba imorgon och gör något vettigt igen. När jag är ledig blir jag så lätt rastlös om jag inte har något att göra. Så skönt ska det bli att börja jobba igen!

Idag får jag väl passa på att njuta av ledigheten. I eftermiddag kommer Maria ut och håller dressyrträning, vilket ska bli riktigt roligt. Jag hoppas att Occtavia inte är lika brunstig och tjurig, men jag tror tyvärr inte det. Igår när jag gick en promenad med henne fick hon väääldigt tunga blyhovar när vi gick förbi en valack. Men det ska gå bra ändå och jag ser verkligen fram emot det!

 

Kommentera här: