dressagebylisa.blogg.se - 21 år idag ♥

21 år idag ♥

Hade du fortfarande levt hade du blivit 21 år idag Dicja. Du lämnade oss alldeles, alldeles för tidig. Jag som hela tiden sa att du skulle bli minst 30 år, du var fortfarande så ung i hjärtat och själen. Även kroppen också, du råkade bara få helt fel sjukdom. Jag har väl egentligen vant mig nu, att du inte längre finns i stallet. Du finns inte längre i hagen hos dina absoluta favoritvänner. Det är fortfarande tomt utan dig och det finns inga ord i världen som beskriver saknaden efter dig. Men så är det, livet är orättvist. Det visste jag redan, men aldrig har livet känts så orättvist som när jag förlorade dig.

Det är fortfarande svårt att tänka på dig och att se bilderna på dig. Jag önskade så att bilderna och minnena kunde få mig att le, för vi har otroligt många bra minnen tillsammans. Men det gör så ont, så obeskrivligt ont. Lilla gumman vad jag saknar dig ♥

 

Kommentarer:

1 Mormor:

Hej Lisa!
Det gör alltid ont när man mister någon som man är fäst vid. Man glömmer aldrig, men med tiden blir det lättare. Man får komma ihåg och tänka på dom fina stunder man fick ha tillsammans.
Kram från Mormor, följer dig på bloggen.

Svar: Ja, det är det jag försöker göra, minnas de fina stunderna med henne. Kram!
Lisa Brännström

2 anne:

Ja,uch det är så tråkigt att mista en så kär och fin häst. Jag saknar min Marion väldigt mycket också. Vi hade sådana underbara hästar, men? Vi får väl bara acceptera att det är som det är?
Kram

Svar: Det är väldigt hårt, men det är ju trots allt en del av livet. Vi får minnas våra underbara hästar och vara tacksamma över att vi fick träffa dem. Kram!
Lisa Brännström

3 Pappa:

Hon var världens finaste häst på alla sätt och vis och jag förstår totalt att du saknar henne. Ni två "klickade" från första stund!

Svar: Ja, det sa verkligen bara "klick" för oss två. Hon var helt fantastisk på alla sätt och vis!
Lisa Brännström

Kommentera här: