dressagebylisa.blogg.se - Snart är man iväg

Snart är man iväg

Imorgon bitti åker vi mot Arlanda för att sedan flyga till Teneriffa. Det kommer bli så fruktansvärt underbart! Komma iväg och bara vara. Ligga på stranden, bada, gå en massa, shoppa, äta gott och bara ha det bra. Jag föddes ju på Teneriffa, för er som inte vet det och det var ungefär 10 år sedan vi var där sist. Så det ska bli helt underbart att komma tillbaka och se allting, jag som ändå inte har så mycket minne av det. Kommer bara sakna alla här hemma och Dicja, Occtavia och såklart Chili också!

Den senaste veckan har jag funderat en massa på hur jag ska göra med bloggen dessa två veckor. Först hade jag tänkt tidsinställa en massa inlägg eftersom jag inte vet hur mycket jag kommer kunna uppdatera därifrån, knappt något. Men jag har varken haft tid eller ork till det. Beslutet blev därför att bloggen får vila dessa två veckor. Men ni måste komma tillbaka efter den tiden, för då kommer jag ha en massa att skriva om och motivationen kommer förhoppningsvis vara på topp!

Så imorgon kanske det blir något till inlägg, men annars får ni kika in här igen den 3 juli! Ha det så gött nu allihopa och så hörs vi snart igen!
 

Kommentera här: