dressagebylisa.blogg.se - Extra praktikdag

Extra praktikdag

Godmorgon!
Idag är det torsdag och då ska jag egentligen vara på Akka, men inte denna torsdag. Det kommer realelever från stockholm för att vara på Akka för att göra en mini-hästskötarexamen och då skeppar skolan iväg oss till våra praktikplatser. Inte mig emot! Så idag blir det en tidig dag och sedan jobba för fullt på Lövsta. Superkul! :D

Senare ikväll får vi höleverans och jag ska bara pallra mig med till stallet oavsett hur trött jag är. Ska ta och busa lite med lillbusan som nu har sagt till oss att det är dags för bus igen, haha. Hon och vila går inte så bra ihop! Hon har så fruktansvärt mycket i huvudet att vi knappt hinner med. Älskar det med henne <3 Videokameran följer med så får ni bra uppdatering om henne också.
 

Kommentera här: