dressagebylisa.blogg.se - Trött, slut, finito

Trött, slut, finito

Hej gott folk. Jag vet att det har varit dålig uppdatering idag, men igår kväll var jag så himla trött att jag inte orkade tidsinställa. Och jag är fruktansvärt trött ikväll nu också. Jag har kört järnet nu i skolan och med hästarna, så nu är jag helt slut. Vi har hur mycket som helst i skolan just nu, ni skulle bli alldeles virriga om jag berättade. Lite snabbt kan jag säga det jag kommer på och det är 3 uppgifter om foder, 2 uppgifter i samhällskunskap (kommer snart en till), 2 uppgifter i engelska, 2 uppgifter i idrott. Ja, ni hör nu! It goes on and on and on.

Så ni får det här inlägget idag och ett till om hur det gick med Occtavia idag. Sedan kommer jag typ ligga däckad i soffan och glo på någon film, haha. Nej, men jag känner att jag behöver ta det lugnt en kväll nu. Men nu vet ni i alla fall hur det står till här!
 

Kommentera här: